Další novinky březen 2009

18.03.2009, 21:56
Problémy s Raketovým turbem

Ahoj Vesmírní piloti,

v současné době jste se mohli setkat s problémem s CPU Turbo Rakety. Při jeho osazení do lodi není doba odpalování raket zkrácena.

Tento problém se objevil v kombinaci s CPU pro automatické odpalování raket.

Problém byl již vyřešen a bude odstraněn při zavádění nového systému pro výpočet hodnosti o půlnoci při restartu serveru.

Váš DarkOrbit tým

18.03.2009, 22:37
Nový systém výpočtu hodnosti

Ahoj Vesmírní piloti,

otázky na zavedení nového systému pro výpočet hodnosti se hromadí a nebudeme Vás tedy dále napínat .

Veškeré individuální statistiky počtu sestřelených NPC a lodí budou o půlnoci při restartu zmrazeny. Tato zmrazená hodnota bude Vaší výchozí hodnotou pro výpočet hodnosti podle vzorce nového.

Veškeré Vaše sestřely od půlnoci budou již započítávány podle podle vzorce nového.

Detailní statistika výpočtu vaší hodnosti v Síni slávy bude ovšem aktualizována až v průběhu následujícího dne.

Tady je tedy tolik očekávaný nový výpočet hodností platný od dnešní půlnoci:
  • + Body zkušenosti / 100.000
  • + body za Čest / 100
  • + Váš Level * 100
  • + Dnů od vaší registrace * 6
  • + Typ vaší lodě (Phoenix=1, ..., Goliath=10) * 1000
  • (+ počet sestřelených vetřelců / 2) (Starý systém, odstraněno)
  • (+ počet zničených nepřátel * 3) (Starý systém, odstraněno)
  • + Zničení lodí nepřátelských firem podle jejich typu * 3 (Nové)
Phoenix=1, Yamato=2, Leonov=4, Defcom=6, Liberator=8, Piranha=10, Nostromo=12, Vengeance=16, Bigboy=14, Goliath=20)
  • Zničení NPC podle jejich typu / 2 (Bossové * 4, Uber NPC * 8) (Nové)
Streuner=1, Lordakia=1, Saimon=2, Mordon=2, StreuneR=2, Sibelonit=3, Kristallin=3, Devolarium=4, Sibelon=5, Lordakium=6, Kristallon=8, Cubikon=10)
  • + Počet splněných úkolů * 100
  • - Počet zničených lodí vlastní firmy * 100
  • - Počet sestřelení nepřítelem * 4
  • - Zničení radiační zónou * 8
  • - Sestřelených Phoenixů * 2
Váš DarkOrbit tým

18.03.2009, 23:20
Dodatečné informace k březnovým aktualizacím

Ahoj všichni,

jak jste si jistě všimli, některé menší změny nebyly ve včerejší velké aktualizaci popsány.
  • Rakety mají od nynějška vzhled podobný obrázku z Hangáru a Obchodu. Rakety za Uridium už tedy nevypadají jako "obtloustlé doutníky", ale mnohem lépe. Zároveň došlo k odstranění grafického bugu, kdy občas vámi vypuštěná raketa na obrazovce zamrzla.
  • Střely vypouštěné Lordakiemi a Saimony byly optimalizovany. Nejsou tolik viditelné a mají unikátní vzhled. Stejně jako u raket, i tyto střely by nadále neměly na obrazovce zamrzat.
  • Sbírání cargo-boxů bylo optimalizováno a již by při sbírání nemělo docházet k občasnému zastavení vaší lodi.
  • Optimalizace přepínání konfigurací byla ze strany některých hráčů kritizována s tím, že přepnutí má nyní delší časový interval než před aktualizací. Není tomu tak. Časový interval nebyl nijak modifikován a je tedy stejný jako dříve. Před aktualizací jsme žádné informace o příliš dlouhém intervalu přepínání nezaznamenali. Ujišťujeme vás, že doby přepnutí se naši programátoři ani nedotkli.
Váš DarkOrbit tým

Žádné komentáře:

Okomentovat