Deník Velitele Abajeva

Zápis první: pátek 28.11.2008 - V boji

Jmenuju se Velitel Abajev. Jsem kapitánem vesmírné lodi Ikarie_XB_1 a náčelníkem flotily Alfa Centauri Aliance (AC1) příslušné k firmě Mars Mining Operation (MMO). K tomuto zápisu do deníku mě přivedly dnešní zkušenosti z mise v sektoru 1-3.

V dopoledních hodinách jsem vedle verbování nových astronautů do naší flotily AC1 lovil vetřelce Sibelony. Práce mi šla od ruky a stav kreditu a Uridia na mém kontě se utěšeně rozrůstal. Při občasné obraně sektoru při vpádech astronautů konkurenční firmy patřící k planetě Venuši (Venus Resouces Unlimited (VRU)), jsem objevil mně dosud neznámý fakt. Při opravě poškozených štítů po předchozím boji se Sibelonem, se k portu přiřítil astronaut VRU. Chtěl jsem jej atakovat, ale jaké bylo mé překvapení, když jsem se při zaměření začal portovat do sektoru 2-1. Byl jsem tak překvapen, že jsem událost považoval za výboj neznámé energie (lag). Po nějaké době se mi to v podobné situaci stalo znovu a mé překvapení bylo o to větší, když jsem zjistil, že po portnutí mám stále zaměřeného nepřátelského astronauta. Pokoušel jsem se o takové zaměření opakovaně úmyslně, ale dnes už se mi to nepodařilo.

Dalším zajímavým úkazem, který se mi dokonce povedlo zdokumentovat na fotografii pořízené z kokpitu mé lodi, byl lov astronauta VRU v našem sektoru. Bojoval jsem opět se Sibelonem, když radar hlásil přítomnost nepřátelského astronauta. Sibelon je poměrně silný soupeř a v nižších sektorech také nejlepší způsob obživy. Zkontroloval jsem tedy poškození štítů a připravil se na útok od pilota VRU. Jenže se nic neděje. Podle radaru mě má nepřítel už dávno v dostřelu, ale jediné útoky na mou loď vysílá pouze Sibelon. Vzápětí mám s nepřítelem vizuální kontakt. K úžasu sleduju, jak astronaut CAKIR_EFE(TÜRK); (VRU) útočí na Mordona a mě jakoby neviděl. Na první pohled silnější loď. Než jsem dorazil svého značně poškozeného Sibelona, byl pryč.

O něco později jsem se setkal s dalším astronautem VRU. Podařilo se mi zaměřit a zaútočit na Boss Sibelona. Nikdo ze spojenců nebyl v dosahu radaru a protože se vetřelec v první fázi napadení nebránil, rozhodl jsem se, že ho zkusím vyřídit. Pomalu ale jistě se blížíme k portu do sektorů VRU. Daří se mi držet dostatečnou vzdálenost a tak mé štíty odolávají jen s minimálním poškozením. Po několika nečekaných zásazích zmiňovaných lagů se však poškození štítů blíží kritické mezi. Boss však také dostává zabrat. V tom se objeví astronaut Ziomal\\POL//;(VRU) a k dalšímu mému překvapení se přidává k útoku na Bosse. Vzápětí po tom, co jsme společnými silami Bosse dorazili a mé štíty byly na kritické mezi, obrací Ziomal své lasery, proti mé lodi a je to krátká práce. Jak dokazuje výpis z provozního deníku, neměl jsem šanci.

Oprava zničené lodi mě naštěstí nestála žádné těžce vydělané Uridium a tak se vydávám na další misi.

Žádné komentáře:

Okomentovat