Střelba laserem

Spousta otázek směřuje k laserům. Kdy a jaké barvy, jak zvýšit sílu střely (DMG) atd.

* Základní barva laserů je červená.

* Pokud máte v lodi všechny sloty určené pro lasery obsazeny laserem LF3, změní se barva vašich střel takto. Při střelbě laserovou municí:
1x - modrá
2x - modrá
3x - zelená

* Barevně může střílet tedy i Phoenix, pokud má na palubě laser LF3 (slotu pro lasery 1). Pro barevnou střelbu z laserů Goliatha potřebujete laserů 15 (slotů pro lasery 15).

* Pro barvu střel není rozhodující jaké lasery máte ve slotech letounů!

* Samotná barva střely nemá vliv na sílu střelby, tu určují typy laserů a laserové munice.

* Síla střelby je součet DMG laserů, násobený typem laserové munice: 1ks LF3 = 150 škod x munice 3x = 450 škod (ubírání) na jednu střelu.

* Síla střelby se dá zvýšit Updatem v Laboratoři. Nejvyšší možné navýšení je přidání Promeria, tedy o 30%.

* Další navýšení přidávají laserům letouny. Pokud jsou letouny na 6 levelu o dalších 10%.

TIP: Barva střelby je pouze o grafice. Nejpodstatnější je síla střelby. Střelba "zelenými" může mít pouze psychologický účinek, že se napadený lekne. Jenže pokud na 3x munici způsobujete škodu mnohem menší, než se dá očekávat, napadený brzy zjistí, co si k vám může dovolit. Osobně mám na palubě logi jeden laser LF2 a tím pádem jsou moje střely červené (ve skladu mám jeden LF3, který přidávám na palubu pouze v případě speciálních úkolů, jako byla Brána Alfa v Galaxy Gates). Několikrát už se mi povedlo protivníka zmást, když se do mě pustil 3x municí (zelené) a až po chvíli mu došlo, že sice střílím červeně, ale způsobuju mu větší škody než on mně. Takže buď musel sahnout pro "bílé" (4x munice), nebo se pokusit uniknout.

Poznámka: Chtěl jsem vypočítat maximální možnou sílu střelby, ale budete muset počkat, až získám poslední 2 Iris, protože nevím, k čemu se přidává 10% navýšení z letounu. Jestli k celkové síle střelby, nebo jen k jednotlivým laserům v letounu.

Žádné komentáře:

Okomentovat