Deník Velitele Abajeva 8

Zápis osmý: pátek 14.8.2009 - Delta brána


Takže po dlouhé době, po odchodu z [AC1] a opětovném dočasném návratu, nový zápis do deníku. Ale nejde jinak, protože v galaxiích Dark Orbitu se objevila převratná novinka v podobě další brány v Galaxy Gates. Brána Delta je novou výzvou a přes celkem mizernou odměnu jsem se nechal zlákat. Prvním plusem je, že Materializátor lze nastavit pouze pro stavbu této brány a tak lze stavět dosavadní brány bez ztráty dílů v podobě dílů do Delta brány. 128 dílů je dost. Myslím, že zkušenost s touto branou je taková, že jednou a dost.

Bránu jsem tedy dostavil celkem záhy za +- odhadnuté náklady a můžeme se pustit do boje.

Úrovně jsou řešeny kombinací NPC s různou silou útoku (a odměny). Bossové, NPC z Beta a Gama brány a především Lordakium a nové NPC.

Kombinace NPC působí problémy především ve způsobu boje, protože se pohybují rozdílnou rychlostí, je obtížné se udržet v dostřelu a zároveň být mimo dostřel NPC. Kombinace velkých a malých vetřelců je zařízena tak, že větší NPC je chráněno „bublinou“, která zmizí po odstřelení posledního malého vetřelce, kteří se neustále drží v blízkosti svých větších souputníků. Krouží kolem nich a při přiblížení jsou v podstatě mimo dostřel za velkým NPC. Zákeřností také je, že se NPC dokážou doopravit a vrací se z rohů ke skupině, takže nutnost okamžitého dostřelu.

Konfigurace tedy doporučuju spíš rychlejší. Munici aspoň dvojkovou a v některých případech, kdy mi chyběla trpělivost, jsem používal munici i elitnější. Celou bránu jsem dělal s Vengeancí, takže jsem v Aukci pořídil i novinky v podobě boosterů (silnější DMG, HP, štíty, rychlejší dobíjení štítů a oprava).

Nejobávanější úroveň je ta s BossLordy a Protegity. Po informacích, že je nutné používat buď při naklikávání nebo sestřelování Protegitů „bublinu“, se mi do této vlny vůbec nechtělo, ale nakonec jsem se odhodlal a vyřešil ji i bez InstaShieldu. Na rychlou a naštítovanou konfiguraci jsem přeletěl skupinu a zaklikl. Po nutné opravě jsem s elitní municí přes skupinu přeletěl znovu, tentokrát na bojové konfiguraci a střílel. Opravil se a znovu, dokud se Protegit neoddělil od skupiny a cestou do rohu jsem ho dostřelil. Jednou jsem to nestihl a Protegit se vrátil ke skupině. Nutno střílet až do konce. Osamocení BossLordi už takový problém nebyl. Obrovské štěstí, že původně nasazené Uber Lordakium byly nahrazené pouze Boss verzí.

Nové NPC je o síle zhruba Krystala, ale je mnohem rychlejší a měl jsem s těmi třemi celkem problém, ale nic co by se nedalo zvládnout, horší by bylo, kdyby byl jejich počet větší…

Každopádně jsem tuto výzvu absolvoval úspěšně, ale naposledy :-)


Delta brána - info

Delta brána - galerie

Žádné komentáře:

Okomentovat