Extra Body života

V Materializátoru Galaktických bran si můžete za Extra energii z Bonusových boxů a nebo za 100 Uridia mimo jiných věcí vylosovat také Extra body života (extra hitpoints).

Zvýší to DOČASNĚ body života vaší lodě. Ale pozor, tyto body života nejdou opravit, takže při zásahu o ně přicházíte a nelze je opravit. Pokud nemáte opraveno před "losováním" v Materializátoru, vpodstatě vám přidá hitpoints k vašemu aktuálnímu stavu. Takže pokud jdete utrácet do Materializátoru, zásadně opraveni na plný počet bodů života. Praktické využití pro tyto Extra body života vidím leda pro boj na PvP mapách.

Pokud má loď nepřítele Extra body života, poznáte to po zaměření, kdy vedle zeleného vyznačení normálních bodů života, jsou ty extra vyznačeny žlutě.


Edit 6.3.2009: Maximální možný počet hitpoints je dvounásobek dané lodě. Takže například Goliath má 256000 bodů života, čili maximum možných extra hitpoints je 512000.

Výborný postřeh v komentářích. Tyto extra body života se celkem hodí go Galaxy gates, především do vlny s Protegity. Je to takové jistější a můžete si dovolit i menší chybu :-)

1 komentář:

  1. FrantaQ
    ja jsem využil extra životy v GG když jsem delal Alfu a mel jsem málo života prostě jsem si jí koupil sice to stalo 20 000 U !!!! a bylo to super,protože proti Protegit jsem je potřeboval ke konci :0) jedine tam jsem zvlad výzvu Alfi zatím vidím dobrou alternativu na PvP také.

    OdpovědětVymazat