UFO

V neděli 14.12.2008 se na mapách Dark Orbit opět bude vyskytvat UFO, doprovázené Ufonity. Je to poměrně slušně placený vetřelec, který se chová stejně jako Cubikon s Protegity. UFO se vyskytuje náhodně na různých mapách a vždy uprostřed.
Pokud UFO potkáte, snažte okamžitě zaměřit právě UFO. Na Ufonity bude čas později. UFO nestřílí, to za něj obstarávají v určitých intervalech Ufonity. Čím větší máte palebnou sílu a čím déle do UFO střílete (asi také záleží na počtu dalších pilotů, kteří se ho snaží sestřelit), tím větší je odměna.
Můj poslední útok na UFO mi přinesl:
11.12.2008 - 22:49 Loď vetřelců zničena. + 594 Uridium
11.12.2008 - 22:49 Loď vetřelců zničena. + 59.358 Kreditů
11.12.2008 - 22:49 Obdržel jsi 5936 cti Obdržel jsi 59358 BZ

Po sestřelení UFO se také objeví několik Cargo boxů, které obsahují různé počty a hodnoty Uridia, Euro Jackopot a elitní munice. Například:
PLT-2021 (48) EUR (1) MCB-50 (237) MCB-50 (610) Uridium (210)
Při útoku na UFO se mi neskutečně seká obraz, ale pokud se mi povedlo UFO zaměřit, tak jsem při každém "poskočení obrazu" hnul kurzorem směrem kterým bylo UFO, nebo kam směřoval proud laserů. V žádném případě nesmíte pustit levé "myšítko", aby jste omylem nezaměřili při kliknutí jiného hráče nebo NPC. Pokud na UFO útočíte sami, může se stát, že do vás budou všechny Ufonity střílet zároveň. Ubírají (jestli jsem si stačil všimnout dobře) 800 na střelu. Každopádně je to znát :-)

UFO

Ufonit v klidovém modu

Ufonit při přepínání modu
Ufonit v útočném modu
Takhle jsem ho potkal na 1-2
A tady taky někde je :-)

1 komentář: