Deník Velitele Abajeva 3

Zápis třetí: čtvrtek 11.12.2008 - Narozeninová brána
Po nucené dovolené jsem se včera vrátil v plné síle. Flotila AC1 se rozrůstá a díky bezpečné komunikační lince se daří spolupracovat a silnější lodě podporují ty slabší. Postihl mne sice hned na začátku dne sestřel, ale díky motivaci úkolem Firemní války a hlavně vydatné pomoci velitele mociho, jsem se astronautům EIC pomstil.
Když jsem v nočních hodinách osiřel a zůstal na orbitu bez členů své flotily, rozhodl jsem se zkusit naverbovat zkušenější piloty a především jednu astronautku. Těsně před půlnocí se na mých monitorech objevila zpráva, že Intergalaktická korporace Dark Orbit slaví 2 roky existence.
Po několika výpadcích spojení, kdy jsem se snažil přesunout do sektoru 1-1 a podpořit v boji zmiňovanou astronautku, jsem zjistil, že právě v tomto sektoru se poblíž základny nachází nový port. Bez bližších informací, co mě očekává, jsem okamžitě věděl, že musím využít příležitosti. Zlatavá brána si o to jen říkala. Doplnil jsem zásobu střeliva a vydal se na průzkum.
Za branou na mě čekala nová mapa. Po několika odpočítaných vteřinách hlásil radar přítomnost nepřátel a během chvíle jsem měl vizuální kontakt. Chumel Streunerů se ke mě blížil velmi rychle a k mému překvapení útočili vetřelci první. Počty jsem při jejich likvidaci nehlídal. Stále přesvědčen, že jde pouze o nějaký test, nebo žertík korporace. Po sestřelení posledního Streunera se uprostřed objevily dva porty. Jeden klasický a jeden opět zlatý. Volba byla jasná.
Zlatá. Opět odpočítání a tentokrát Lordakie. Postup stejný. Za dalšími branami na mou loď čekaly houfy Mordonů, Saimonitů, Devolarianů. Po té mě další brána zavedla do hejna Kristallinů. Zhruba v půlce zasáhla neznámá energetická bouře a Kristallinů bylo stejně jako na začátku. Ale i tuto nástrahu jsem zvládl. Další brána vedla mezi Sibelony. Bylo jich 15, ale byli pomalí a stejně jako všechny předchozí „potvory“ způsobovaly poloviční poškození než obvykle. Po té ale následoval oříšek v podobě Sibelonitů, kteří už mě řádně prohnali, ale nejspíše hlavně kvůli dalším výbojům energie z doznívající bouře. Po nich už 6 Kristallonů s poloviční palebnou silou a 7 Protegitů byla brnkačka. Následovala další brána, kde jsem se konečně dozvěděl, že mi Dark Orbit poskytl touto formou bonus v podobě 2222222 BZ, 222222 cti, 2222 Uridia a 2000 (nebo 2222)ks Laserových střel 4x. Odměna sice příjemná, ale s neznalostí věci a téměř tří hodin práce… Nevím. Hned na to jsem si vzal aktuální Zimní úkol, který obsahoval sestřelení 22 Lordakií za 22 minut. Úkol jsem v sektoru 1-2 splnil během asi 3 minut a za tento úkol byla odměna 22222 kreditů, 2222 Uridium, 22222 BZ, takže to nejdůležitější, tedy Uridium jsem vydělal mnohem snáz. Za BZ a čest tedy „Super brána“ stála.

Žádné komentáře:

Okomentovat