Deník Velitele Abajeva 6

Zápis šestý: středa 4.2.2009 - Gama brána

Podařilo se mi dostavit poslední ze tří bran Galaxy Gates a po nedávných inovacích tohoto projektu jsem se rozhodl, že to zkusím. Odměna je lákavá a i označení o úspěšném absolovování třetí brány nad hodností není k zahození.

Vydávám se tedy do boje s NPC třikrát silnějšími než je obvyklé a jak je známe z klasických map. Ze začátku to jde v pohodě a stačí mi základní druh munice. Výboje energie, už dobře známé Lagy, se nekonají a je to brnkačka. Sice se v jednotlivých úrovních zdržuji déle, ale to je v pohodě. První zádrhel přichází v úrovni s Kristalliny, kdy sebevědomě zkouším sebrat Cargo box, ale loď zamrzá a nechce se pohnout. Jelikož šlo o box z asi třetího sestřeleného malého Krystala, je zničení mé lodi záležitost vteřiny.
Informace o počtu životů

Trochu rozhozený se opravuji a vrhám se mezi Kristalliny znovu. Nejzásadnější inovací korporace Dark Orbit je totiž to, že na projití branou máte teď 3 pokusy. Tyto tři životy se ukážou k nezaplacení. Rozhodl jsem se, že už nic neponechám náhodě a tak si zakazuji sbírat Cargo boxy, pokud si nebudu naprosto jistý, že to stihnu a navíc začínám do NPC pálit zelenými.

Ještě jednou zažívám u Kristallinů krizi, kdy z neznámého důvodu ztrácím hitpoints, i když NPC jsou podle minimapy poměrně daleko. Naštěstí se mi daří uniknout. Ale 281 (slovy dvěstěosmdesátjedna) bodů života, které mi zůstaly, jsou důrazným varováním.

Nuda, u které je snadné ztratit pozornost, přichází s vlnou Sibelonů. Je to opravdu na dlouho a stejně jako později u Kristallanů neváhám používat elitní munici a dostřeluju při jejich úniku i bílými.

Před poslední úrovní s NPC, tedy Protegity, měním mírně konfigurace (přidávám pohony do konfigurace první, a v druhé vyměňuji štíty za lasery). V Materialzátoru se snažím nalosovat Extra hitpoints (a daří se mi dostavit už čtvrtou Alfa bránu - 2x jsem prošel, jednu mám rozdělanou a další připravenou ke skoku) a s tímto posílením se vrhám do jámy lvové.

První dva Protegity si nastřeluju do rohů a nezaznamenávám výraznějších poškození na své lodi. Najednou se však moje loď ztrácí z monitoru, tam, kde jsem ještě před vteřinou stál, se proženou Protegity a na minimapě vidím, jak se srocují v levém dolním rohu. Najednou podivný zvuk a na monitoru se objeví hláška, že jsem zničen v boji.Těsně před zničením Protegity

Okamžitě kontaktuji vedení Dark Orbit, ale to se zachová jako správná korporace a je mi sděleno, že je to můj problém, mám přeci ještě jeden život. Hmm.

Nezbývá mi nic jiného, než se s tímto faktem smířit a s posledním životem se vydat mezi Protegity znovu.

Měl jsem štěstí. Prošel jsem.

Žádné komentáře:

Okomentovat