Deník Velitele Abajeva 4

Zápis čtvrtý: čtvrtek 18.12.2008 - Alfa brána

Před nějakou dobou spustila intergalaktická korporace Dark Orbit projekt Galaxy Gates (Galaktické brány). Při nedávné realizaci Narozeninové brány (Superbrána) došlo ke změnám i v projektu GG. Narozdíl od minulosti, kdy nebylo možné mezi jednotlivými vlnami nepřátel GG opustit, bylo toto vyřešeno po každém kole dvojicí teleportačních portálů. Jeden port vedl zpět na základnu v sektoru 1-1 a druhý do dalšího kola GG.
V úterním oficiálním oznámení se objevila informace o tom, že po absolovování GG, bude loď úspěšného astronauta označena titulem - vyznamenáním. Další motivační důvod k tomu, pokusit se Galaxy Gates projít.
Bránu Alfa už jsem měl určitou dobu postavenou, ale nebyl jsem si jistý, jaká je šance na úspěch mise. Stále jsem čekal na dostatek kreditu a štěstí na zakoupení dvou chybějících letounů Iris. Přede dvěmi dny jsem se rozhodl. Zkusím to. V sekci Galaxy Gates jsem tedy zadal příkaz Připravit skok. Nakoupil munici. Štíty a pohon jsem updatoval Promeriem a vydal se do neznáma. Informace o GG sice dostupné byly, ale po chvilce jsem zjistil, že v několika případech byly jestli ne mylné, rozhodně zavádějící. Zda šlo o špatné informace od ostatních astronautů, nebo změny způsobené Dark Orbitem, nevím. Každopádně rozhodně zavádějící byly počty nepřátel v jednotlivých levelech GG.

Streuner 40
Lordakia 40
Mordon 40
Saimon 80
Devolarium 20
Kristallin 80
Sibelon 20
Sibelonit 80
Kristallon 16
Protegit 30


Samotné úrovně byly obtížné rozdílně. Paradoxně se mi dařilo pohodlně a bez větších obtíží bojovat s těmi silnějšími soupeři jako Kristallony a Sibelony. První potíže jsem zaznamenal u Siamonů a největší u Sibelonitů. Jejich rychlost a především společná palba dělaly problém nejen mé lodi ale především mé počítačové technice. plusem pro mě byla zkušenost v boji s těmito vetřelci. Něco jiného byla závěrečná úroveň s Protegity. Z boje z Cubikonem, a tedy hlavně s jeho doprovodem Protegity, nemám zkušenosti žádné a rychlost Protegitů pro mne byla překvapením značně nemilým.Způsob boje s většinou vetřelců byl stejný. Skupina vetřelců se vždy objevuje v několika vlnách a po té se drží pohromadě. Pokud se zastavíte a skupina vás doletí, vytvoří kolem vaší lodi kruhouvou formaci a škody jsou na vyší lodi okamžitě znatelné. První o co jsem se tedy snažil bylo dostat všechny vetřelce do uzavřené skupiny a po té je postupně ničit. Skupina vás následuje, takže jsem v rychlé konfiguraci zaměřil jednoho z protivníků, napříč sekterom se odletěl opravit a při přiblížení skupiny jsem se kolem ní snažil kroužit v dostatečné vzdálenosti, tedy v mém dostřelu, ale mimo dostřel vetřelců. Kdžý vetřelci ubyly hitpoints a štíty na kritickou mez, vždy přepl do modu útěku a snažil se uniknout k okraji sektoru do radiační zóny. V tu chvíli jsem přepl konfiguraci uspořádanou na rychlost, unikajícího protivníka dostihl a sestřelil. Počkal jsem na skupinu, zaměřil dalšího a opět unikl napříč sektorem k potřebné opravě. Pomalejší i třeba silnější protivníci se likvidovat dařilo mnohem snáž, než sice slabší, ale rychlejší NPC.Odlišný způsob jsem musel zvolit u Protegitů. Jejich rychlost mě opravdu překvapila a než jsem si stačil uvědomit, že nebude žádná šance na opravu, přišel jsem o polovinu hitpoints. Na rychlou konfiguraci jsem se tedy začal přesouvat do rohu sektoru. V letu jsem přepl na útočnou, ale pomalejší konfiguraci, z přibližujících se Protegitů zaměřil prvního, okamžitě přepl na rychlou konfiguraci a střílel. Občas jsem zpomalil až jsem Protegit poškodil natolik, že musel přepnout na útěkový mod. Nechal jsem ho být, zpomalil, zaměřil další a znovu. Posledních několik bezpřestání útočících Protegitů jsem zvládl zhruba uprostřed sektoru a konečně se mohl opravit. Poprvé od začátku jsem byl nucen použít elitní munici (zhruba 6000 střel 3x a 60 raket typu PLT-2121). Po opravě jsem se vydal do rohů na lov poškozených Protegitů. Těm se sice mezitím obnovily štíty a když jsem na ně zaútočil, některé se snažily uniknout napříč mapou do protilehlého rohu. V tu chvíli už jsem ale věděl, že Alfa bránou projdu. Dorazil jsem poslední Protegit a portoval se do posledního sektoru, kde jsem byl už pouze vyrozumněn o odměně.

20.000 Uridium
4.240.000 BZ
200.000 cti
2 kupóny na opravu
20.000 Laserové munice 4x


Několika hodinová záležitost, ale s možností přestávek a s faktem používání základní munice to za to stálo. A hlavně za ten kroužek nad hodností :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat