Test Battle

Dnes jsem se dostal do opravdu zajímavé situace. Na 1-4 se snažím sundat Boss Sibelon, do toho na mě střílí nějaký ubožák z MMO, takže si hlídám štíty a body života a najednou mám na monitoru Star System Portály a jediná nabízená volba je Mapa 3-8. Tam sice se svým levelem ještě nemůžu, ale co mi zbývá. Kliknu a objeví se mi mapa bez portálů, ale i bez lodě (viz. screen 1).

Po chvilce se mi objeví i loď a já zjišťuju, že jsem na jakési Mapě JP 11 (viz. screen 2). Napadá mě Bitva o JAckPot, ale ta být nemá a já nejsem ani přihlášen.

Potkávám první lodě. Většinou nepřátelských firem. Minimapa ukazuje v podstatě jen červené tečky. Ale klid, nacházím se v zóně neútočení (viz. screen 3)

Po nějaké době spojení vypadává a ocitám se na 1-1 a kolem mne je spousta Goli. Vydáváme se tedy zpět na další mapy a vypadá to jako stěhování národů (viz. screen 4)

Na anglickém fóru se sice upozornění na testování Battle objevuje s předstihem, ale to české to zaregistruje až v průběhu tohoto překvapení.

Nevím, jestli se zlobit, nebo ne. Toho Sibe je škoda, ale ten co na mne útočil ještě nesáhl pro "zelený", takže by to bylo asi jen tak tak...

Žádné komentáře:

Okomentovat